17 Kasım 2019 Pazar

sanat ve belki


 Mas Akademi

 

Sanat ve Belki

Sanat işlerinin içinde bulunmak, biliyorum ki öncelikle benim duygularımı harekete geçiyor. Bu öyle bir serüven ki beni her zaman çok heyecanlandırıyor. Arzularımdan öte tutkularımı yaşatıyor. Ve kaçınılmaz olarak hayatla ve kendimle buluşturuyor.

Beni adeta kaosdan kozmosa, kozmosdan da kaosa sürükleyip duruyor. Bir oluş bir bozuluş, belirsizlikler ve belkiler içerisin de yoğurup duruyor.

İçimde oluşan basınç dışarıda ki ile buluşuyor, genelde kavga bazen uyum ile sınırlarımı zorluyor ve beni değişim dönüşüm mücadelesinin içine bırakıveriyor.

Bu serüven sezgiler iç görüler rüyalar hayaller kâbuslar güdüler belirsizlikler ve belkiler ile birlikte sürüp gidiyor.

Cesaretle aşılabileceğini düşünüyorum. Benim belkilerimin içinde de bol miktarda da yakarışlarım bulunuyor.

 

 

İris.

Kasım 2019. Bodrum

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder