1 Mart 2021 Pazartesi

Su ve Gökkuşağı


Pınar / Su & İris / Gökkuşağı 


 Suyun rengini biliyor musunuz? Bence şeffaf. Okyanuslar lacivert. Denizler mavi. Dereler yeşil. Taşlar uykuda. Gökkuşağı ışık.

Duygular su rengi, düşünceler ise her renk..

Denizler taşlarla buluşunca sürekli konuşuyorlar. Hiç duydunuz mu? Ben dinledim. Çakıl taşlarının olduğu deniz kıyısına gittim, kulağımı suya dayadım, hepsini dinledim. Gidin ve dinleyin siz de seslerini duyacaksınız. 

Peki. Su ile gökkuşağı buluşunca neler oluyor? Hiç farkında mısınız? Oraya Muse’lar geliyor. Yeşil, mavi, mor, sarı, turuncu, lacivert ve şeffaf, hepsi hepsi toplaşıyorlar. Müzik, ses, ritim, harmoni, zevk, neşe ve coşku ile dans ediyorlar. Yaratmanın huzuru var.. 

Su ile gökkuşağının buluştuğu yere gidin, kalbinizi dayayın, Muse’ları göreceksiniz.

Bilinemeyen, ulaşılamayan sezgi Pınar’ları ve ilhamın Gökkuşağı. 



 İris Pala Torba / Bodrum Aralık 2020

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder