30 Eylül 2013 Pazartesi

ZAMAN




Tik tak tik tak .. Bu bir zaman
Akrep ve yelkovan.. Bu da bir zaman
Gün doğdu gün battı..
Aylar mevsimler yıllar
Bazen hızlı, bazen sıkışık, sakin, yavaş, uzun, endişeli, karışık, sıkıcı, boş, saçma..
Gün, bugün, dün, yarın..

Zaman;
              İnsanlar için

Benim zamanım, senin zamanın, diğerleri..
Yetişemem, kaçırdım, hiç zamanım yok, boş ver daha çok var..

Zaman;
             Benim için

Çok uzak, sabırsız, sakin, hüzünlü, sessiz, boş..
Sıkıntılı, panik, gürültülü, karmaşık, sabırsız, yeter artık..
Çok eskidendi, hatırlamıyorum, olaylar, hediyeler, maceralar..

Zaman;
             Hepimiz için

Balık çizimleri, suratlar, yontulmuş tahtalar, mavi mor amber..

En yukarılarda zaman var mı?
Peki ya öteler nasıl?
Rüzgârın olmadığı ülke nerede?
Ya boşluk?
Bize kalan sadece duygular mı?

Hafif esen rüzgâr değişim getirir mi?
Ya rüzgâr çok sert eserse?
Biliyorum ki, kuzeyden gelen kara, yüklü bulutları oynatmağa rüzgârın bile gücü yetmiyor..



iris
Eylül.2013
Torba. Bodrum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder